بازاریابی عکاسی یکی از چالش برانگیزترین جنبههای تجارت سودآور عکاسی است. بسیاری از عکاسان در اوج مشغله کاری، بازاریابی کار خود را فراموش میکنند، و زمانی که اوضاع آرام میشود، متوجه میشوند که مشتریان دیگر به سمت آنها نمیآیند. در این مقاله از پیکسان، به بررسی پانزده ایده آسان برای بازاریابی عکاسی که به شما کمک میکند تا کسب و کار عکاسی خود را ارتقاء دهید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید، خواهیم پرداخت.
شاهکاری از کاپلان و نورتن در خدمت کنترل استراتژیک بازدید : 193
پنجشنبه 14 اسفند 1398 زمان : 7:17